Vrácení a reklamace

Vrácení v případě zrušení

Pokud položka nevyhovuje kvůli kvalitě, můžete nám ji do 14 dnů poslat zpět. Pro zajištění co nejrychlejšího zpracování budeme rádi, když budete postupovat podle následujících kroků.

1. Jednoduše nám pošlete krátký e-mail s číslem vaší objednávky na info@rinosbike.eu

2. Pokud se vyskytne problém s kvalitou, zašleme vám štítek pro vrácení co nejdříve.

3. V závislosti na poskytovateli služeb jednoduše odevzdejte vratku na jedné z mnoha poboček.

Reklamace v případě uplatnění záruky

Někdy se stane, že položky mají vadu nebo jsou vadné. V takovém případě nám můžete zboží samozřejmě zaslat zpět. V závislosti na vašem přání vám vrátíme peníze nebo vám co nejrychleji zašleme zboží na výměnu. Stačí nám napsat krátký e-mail s číslem vaší objednávky info@rinosbike.eu a my vám co nejrychleji zašleme návratový štítek.